فیلم های آموزش مفید درباره زیبایی پوست و مو
نوشته شده توسط : تیم محتوا

زیبایی پوست و مو به وضعیت سلامت عمومی بدن چه از نظر جسمی وچه از نظر روانی بر می گردد. برای داشتن پوستی زیبا لازم است تا رطوبت کافی پوست تامین شود، تغذیه متعادل رعایت گردد و حداقل 8 ساعت خواب شبانه نیز در برنامه زندگی گنجانده شود.

محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و موها عموما قیمت بالایی دارند اما چندان تاثیر فوق العاده ای ندارند. راهکارهای ساده، ارزان و در دسترسی به کمک مواد طبیعی مانند لیمو، شکر، آلوئه ورا و آووکادو وجود دارد که می تواند در سلامت و زیبایی پوست و موها مؤثر باشد.

در کنار روش های مراقبت از زیبایی و سلامتی، راهکارهایی هستند که پس از درمان مشکلات جدی پوست و مو میتوانید از آن ها کمک بگیرید تا زیبایی چهره و موهایتان بیشتر شود. برخی از این روش ها عمر کوتاهی دارند و برخی دیگر دائمی هستند.

در این مطلب دو روش ترمیم زیبایی چهره میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب و میکروبلیدینگ ابرو را معرفی می کنیم. بطور کلی میکروپیگمنتیشن روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربرد‌های زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد. میکروبلیدینگ و تاتو از جمله روش های ترمیم زیبایی با کمک تکنیک میکروپیگمنتیشن هستند.

میکروپیگمنتیشن روشی تقریبا مشابه تاتو به شکل سنتی دارد، با این تفاوت که در این روش، رنگ مانند دانه‌های مو و در جهت رویش مو‌های ابرو روی پوست می‌نشیند و تفاوت آن با تاتو‌های قدیمی این است که دیگر یک کادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تار‌هایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می‌شوند که خیلی هم پررنگ و مشخص نیستند بلکه رنگی طبیعی دارند. تفاوت پیگمنت با تاتو در روش اجرای آن، همچنین بدون درد و خونریزی بودن آن است که درنتیجه التهاب کمتری در افراد ایجاد می‌کند.

 

1-       رژ لب و خط لب

میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب یا دراصطلاح هاشور رژلب جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم‌سازی لب. گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. با این روش می‌توان سیاهی دور لب‌های افراد را نیز از بین برد.

 

لینک فیلم آموزشی تاتو خط لب

 

2-      میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائمی ابرو است. تعداد زیادی از خانم ها هنوز هم برای پر کردن ابروهای خود از مداد یا ژل ابرو استفاده می کنند. اما این روش ها در طولانی مدت خسته کننده هستند. میکروبلیدینگ روشی است که برای مدت ۱ سال شما را از آرایش دائم ابروها نجات می دهد. ابروهای کم حجم یا نازک را به کمک میکروبلیدینگ ابرو می توان پر تر نشان داد. در واقع با کمک میکروبلیدینگ می‌توانید فرم دلخواهی برای ابروهای خود ایجاد کنید.

 

لینک فیلم آموزشی میکروبلیدینگ ابرو

 





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: